Melpomene

TheFirstGodessWhoWantedToBeACafettiera!!

::نزدیک‌به‌نیم‌قرن‌تجربه‌دارم:: ژوئیه 14, 2012

Filed under: Uncategorized — Melpomene. @ 9:15 ب.ظ.

من به آرزوی موقعِ فوت کردنِ شمع تولد معتقدم. و هیچ وخت هم برای خودم تنها آرزو نکردم، اما آرزوی خودم را مخصوص تر و آخر تر گفتم و یک چشمکی هم به خدا زدم.
سال رپیش موقع فوت کردن شمع، به چشم های آرزویم نگاه کردم و شمع را فوت کردم. نتیجه ش رضایت بخش نبود اما نمیتوان گفت نتیجه ای نداشت. یعنی نمونه ی بارزِ جبر و اختیار توامان بود.
آرزوی امسالم نه آنقدر نزدیک بلکه بسیااار بعید و دور بود که نه تنها موقع فوت کردن حضور نداشت، بلکه فکر کردن به آن هم برای من دور از عقل است.
اما چون من فقد و فقد موقع فوت کردن شمعِ سالی یک بارِ تولدم بلند پرواز میشوم، ارزویم را بر خودم ارزانی کردم.
آرزو میکنم آرزویم بر اورده شود. من استحقاق بیشتر از این را هم دارم 8)

 

پاسخی بگذارید

