Melpomene

TheFirstGodessWhoWantedToBeACafettiera!!

::SadButTrue:: ژوئن 13, 2012

Filed under: Uncategorized — Melpomene. @ 7:36 ق.ظ.

این سالها بی معرفت ترین اردیبهشت ها را دارد.
قدیم اردیبهشت، چنان پادشاهیِ سال را میکرد که تا فروردینِ سالِ دیگر من ذخیر ی خوشی م تمام نمیشد. قدیم ، اردیبهشت ماهِ عاشقی بود، اصلن من مست بودم. مستِ بهار میشدم اردیبهشت ها.
مردها مهربان می شدند، دنیا دستِ نوازشش را از سرم بر نمیداشت.
خرداد طینت خوشی نداشته. هرگز نداشته. یا تیر. تیر ، ماهِ دیوانه ایست، با احتیاط باید نزدیکش شد.اما این سالها اردیبهشت، خردادی شده و تیر مجنون تر . این سالها هیچ چیز شبیهِ خودش نیست. نه، اصلن خودِ همه چیز تفاوت کرده. مرد های مهربان دیگر برای من گم شده اند. دنیا من را یادش رفته. خدایی که سالهاست با چه مشقتی برای خودم ساخته ام ایستاده و نگاه میکند.
نگاهم میکند.
این سالها نامهربانی بیداد میکند.

 

One Response to “::SadButTrue::”

  1. بهنام Says:

    قدیما زور اردیبهشت و اردیبهشتی ها بیشتر بود


پاسخی بگذارید

