Melpomene

TheFirstGodessWhoWantedToBeACafettiera!!

مارس 23, 2012

Filed under: Uncategorized — Melpomene. @ 11:43 ق.ظ.

 

گریه ی مادر من بسیار ساده در می آید. اما سرِ مساعل ساده در می آید. اگر مساله پیچیده باشد او داد زدن را ول نمیکند که گریه کند. این مسایل ساده شامل سال تحویل، مرگ نزدیکان و دیدن فیلم میشود.و  یکی دو بار که دعوایشان با پدرم خیلی شدید و فلان بوده. بیشتر خودش را با آزار دادن خالی میکند. کاملن هم محق است من هیچ حرفی ندارم.
اما پریروز گریه اش را دیدم که از دست من بود. که این از پیچیده تین دلایل است.
دیوار را آمدند رنگ زدند، بعد من فردایش صندلی رو کوبوندم به لبه ی دیوارو رنگ سبز مخملیش پرید و موند گچ سفید.در حد یک سانت یه  ذره پایین دیوارکه حتتا معلوم هم نبود. در همون لحظه اتفاقی نیفتاد. اما من فرداش که از خونه دوستم اومدم خونه با صحنه ی غریبی مواجه شدم. به محض اینکه از در اومدم تو مادرم شرو کرد داد زدن. داد های شدید. یکی دو تا فحش هم داد که خودش معتقدبود نخیر ندادم، اما من که کر نبودم. که بی احتیاطی من باعث شد ریده بشه به دیواری که دیروزش رنگ سبز مخملی خورده. بی احتیاطی من یعنی پروندن یک سانتی متر از رنگ لبه ی پایین دیوار. و ریده شدن یعنی رنگ کردن آن توسط مادر پدرم و ریده شدنِ واقعی در دیوار. مصداق بارز گوز و شقیقه رو دارید میبینید.
به من چه؟
اما مادرم ول نکرد. یعنی از جایی ناراحت بود که به من ربطی نداشت و سر من خالی میکرد. . عقربه ی آمپرم منطقه ی قرمز رنگ رو پشت سر گذاشت و داد هایی زدم که در زندگیم نزده بودم و مادر کپ کرد. بعد گریه کرد. از دست من . گفتم از چیز دیگه عصبانی ای منو ول کن. بعد مهمترین چیز رو گفت: تو بی احساسی. هیچکس مثل تو نیست.تو نه منو میفهمی نه هیچی. هیچ احساسی نسبت به مادرت نداری. ین ها رو میگفت و گریه میکرد. شما خودتان میبودید حالتون چی میشد؟ منم نم اشکی زدم. و لبخند تلخ فقد.
دیگر چیکار میکردم. من یه انِ بی احساسم. منظورم اینه که کی بیشتر از مادر، آدم رو میشناسه؟ وختی اون یه چیزی بگه حتمن هست.
از اون روز دیگه هیچ تلاشی دارم نمیکنم. برای هیچکسی.
چون واقعیت خورده رو تخم چشمام  و داره پدرم رو در میاره.

 

 

پاسخی بگذارید

