Melpomene

TheFirstGodessWhoWantedToBeACafettiera!!

::ACompleteAdaultThing:: مارس 14, 2012

Filed under: Uncategorized — Melpomene. @ 9:18 ب.ظ.

شاید کسی این وسط فکر کنه که چرا هیچ چیزی نگفتم من. چرا زرتی رفتم.

اما در واقع من نرفتم که بمیرم.این رفتار عادیمه. من به طور معمول میرم. برای رفتنم هم دلیل دارم. موندن برا من ینی یه چیزی دوبار اتفاق افتادن . سه بار اتفاق افتادن؛ که خیلی وحشتناکه. باید آدم توی جریان باشه، اگه نه بو موندگی میگیره.

فککردم یه چیزی اگه دوبار با یه کیفیت تکرار شه ینی مرگِ اون چیز. پس بهترین راه اینه که شرایطِ دوباره تکرار شدنشو به وجود نیاری. این از عاقلانه ترین کاراییه که تو زندگیم کردم و به هیچ جام نیست اگه در برخی موارد جواب نده. البته گذشته از این مساعل، گفتنش فایده ی زیادی هم نداره. بحث باور نیست البته. بلکه موضوع، تاثیر گذاریه.

اما این چیزا دیگه برا امثال ما کسشر شده و انقدر تکراری که وادارمون میکنه بالا بیاریم. برای همینه که میگم ول کردن خیلی چیزا بهتر از چسبیدن بهشونه. شاید حرف زدن منم دیگه تاثیر خودشو نمیذاشت و بیشتر کسشر می بود.

باید یه نقطه ی خاص از زمان برای رها کردنِ چیزی وجود داشته باشه. درست در مرز اون زمانی که میخاد گهش در بیاد. حداکثر توی همون نقطه باید تموم کرد تا عزت نفس آدم شکیل توی ویترین همیشگیش بمونه.

 

پاسخی بگذارید

