Melpomene

TheFirstGodessWhoWantedToBeACafettiera!!

::KillMeKillMe:: فوریه 13, 2012

Filed under: Uncategorized — Melpomene. @ 7:59 ب.ظ.

از بیست و پنجم متنفرم و حاضرم هر کاری بکنم که نیاد. اما اون کارایی که از دست من بر میاد اصلن به درد نمیخوره برا نیومدن ِ بیست و پنجم. روز های دیگه ای هم هستن که ازشون بدم بیاد. مثلن بیست و سوم ها. یا هیژدهم ها. به همین اندازه هم از امید بدم میاد. امید باعث میشه مردم کارایی رو بکنن که فایده نداره. و معمولن هم کسایی امید دارن که بهترین آدمای روی زمینن و فک کنم گریه مم الان داره برای همین درمیاد. برای خوب بودن زیاد این جور آدما.

اما این بیست و پنجم خاص تر از همه ی این روزاس. برا من البته. دلِ من کوچیکتر از این حرفاس که این حرفا از توش دربیاد. ولش کنم.

خب از سخت ترین اعترافات زندگیمو کردم.

 


 

 

پاسخی بگذارید

