Melpomene

TheFirstGodessWhoWantedToBeACafettiera!!

::DeepInsideWhereYouCallChest:: آوریل 5, 2010

Filed under: Uncategorized — Melpomene. @ 9:57 ب.ظ.

این دختر چقدر شکل لیلاست. لیلاست که سر خیابان ایستاده. از پشت دوویدم که سلام کنم.

لیلا؟
دختری که سر خیابان بود لیلای ما نبود اما  لیلا ترین دختر شهر بود. عشق شما.

وقتی دیدمش جایی بین دو لنگه قفسه سینه ام سوخت… بعد باد کرد،ترکید.

شهر ما خیلی بزرگ است. انقدر که سه سال است حتی تصور دیدنتان را هم واقعی نمیدانم. اما حالا عشق شما همین بغلم ایستاده. با بسته ترین زاویه از صورت، شناختمش. حفظ کردن خطوط صورت دختری که همیشه با شماست هیچ سخت نیست. حتی اگر تا آن لحظه فقط عکسش را دیده بودم.

با محیر العقول ترین حرکت ها برای استتار دنبال کردمش شاید به شما برسم. ایستاد، ایستادم. داخل شد باز هم ایستادم. منتظر. انقدر انتظار کشیدم که بیرون آمد و میان ترفند های استتاری من گم شد.

بالا رفتم و پایین خیابان را. از اول. پیدایتان که نشد هیچ ، او را هم گم کرده بودم.با شانه های آویزان خاستم با خشم نگاهم  انتقامم را از ماشیین روی خیابان بگیرم که در کسری از ثانیه با هم از جلویم گذشتید. شما میخندیدید. البته که میخندیدید.

من هم خندیدم. از آن خنده های بلند و پر قهقهه وسط خیابان.

 

پاسخی بگذارید

