Melpomene

TheFirstGodessWhoWantedToBeACafettiera!!

::IHateMakingUpTitles!:: سپتامبر 6, 2009

Filed under: Uncategorized — Melpomene. @ 5:00 ب.ظ.

نیگا شاید تو بگی میتونی نسبت به توجه من بی تفاوت باشی،اما من اصلن نمیتونم نسبت به بی توجهیت، بی توجه باشم. فقط من زیر پوستی توجه میکنم!

 

4 Responses to “::IHateMakingUpTitles!::”

  1. Leo Says:

    شاید هم زیر پوستی بی تفاوتی ! مثل من D: !!

  2. شهاب Says:

    پست قبلی رو خیلی دوست داشتم. ملانکولیک بودنش چسبید بسیار.
    زندگی اینقدر دلپذیره یا ما اینقدر رومون زیاده؟
    کلن آدما دو دستن اونا که توجه می شن اونا که توجه می کنن
    این بازی تا آخره عمر دنیا هست لابد!

  3. A6KAN Says:

    های. هاوار یو؟ توجه اصولا چیز بسیار خوبیه! فقط کاش رنگ و بو هم داشت تا همه متوجه میشدن چب به چبه!!!


پاسخی بگذارید

