Melpomene

TheFirstGodessWhoWantedToBeACafettiera!!

::Francesco e Gomez:: اکتبر 6, 2008

Filed under: Uncategorized — Melpomene. @ 12:17 ق.ظ.

قبل از این دوهفته جدید، به عمرم از هیچ موجود زنده ای مراقبت نکرده بودم. کادو تولد از گلی رسیدن این کودکانم.

یک: از راس به چپ:فرانچسکو و گومز.

دو : از بالا به پایین: فرانچسکو رو گومز.

سه:گومز در حال دوستی با فرانچسکو.

چاهار:فرانچسکو گوشه آکواریوم.

پی نبشت: هوهو! بچسبم به این ضمایر متصل و منفصل اول شخص مفرد که دارن زیاد میشن این جاها!

پی نبشت هم:برای دنلود : Elegy Of The Uprooting. Vol 1. Track 18و چنانست که این زن با زن بودنش پرده از بکارت روح و جان ما بدرد با این موسیقی هایش.

ویرایش جدید: لازم نیس به روم بیارین اینقد. خودم فهمیدم که اینجام سوتی دادم  و همه فمیدن که من راست و چپم مشکل داره. : عکس اول در واقع چپ به راس.:)

 

9 Responses to “::Francesco e Gomez::”

  1. ديوا Says:

    اونا پيپياشونه ؟

  2. caliope Says:

    ملپی جونم… من هنوز تو لیستت هستم؟؟؟؟ چرا؟؟؟؟ یعنی هنوز یکی هست که … یعنی میخوام بگم… یعنی نمیدونم چی میخوام بگم… یعنی… هنوز ماه رو عاشقی … باور دارم…
    محکمترین دلیل خارج از خودم برا برگشتن خواهرکمه… خواهرکم…
    کافه ماه کجاس؟ دلمه دوس دارم آخه…

  3. قدیمی: مهم نیس بقیه چی فک کنن، خودت مهم باش واس خودت.

    جدیدی:عکس دومی صحنه داره ینی؟ ضمایرتو بخورم.
    گومز از فرانچسکو زشتتر و بدرنگ تره، حواست باشه که دچارِ کمبود محبت نشه، ای ملپی موجود زنده نگه دار!

  4. به نظر من اون یک صحنه ی زشت است که درون گوز و فرانچسکو در حالِ انجامِ حرکاتِ بیناموسی اند.
    بعدشم این گومز خوشرنگ تره هاا، تازه توی طرحش خلاقیتم ایجاد شده.
    تازه اون فرانچسکو به نظر بسیار شکمو و *** میباشد، چون توی عکس آخر دستشو به معنی ِ تصاحب رویِ تمامِ نون گذاشته و احساسِ قدرت از خودش در کرده و ما دیگه اینجا اثری از فرانچسکو نمیبینیم. تویِ عکس دوم به وضوح میبینیم که گومز با یه حرکت جوانمردانه فرانچسکو رو نم…. و اجازه میده که بره و این بعدن به ضرر تیم پرتاب میشود.(آیکونِ تحلیل فوتبال، 90)
    بعدم کی گفته اینا بچه ان؟ تو قیافه ی این فرانچسکو رو نیگا کو، سن ِ پدربزرگمه! این نمیفهمه؟ چه نگاهِ بی شرفانه ای هم از خودش بیرون میندازه!

  5. (!!!) اون خطِ اول منظورم «درون اون» بوده! اشتباهِ تایپیمم منحرفه!

  6. تاکسی Says:

    داداشم یه دونه شبیه فرانچسکو داشت، فک کنم اینا رو باید تو آب نگه داری، یکم از لاکشون باید بیرون آب باشه، البته مطمئن نیستم، مواظب باش خفشون نکنی…

  7. mychamber Says:

    می‌بینم که بحث پرده بکارت و ایناس…
    ____________________________
    ملپی: عادت ندارین؟:ی

  8. caliope Says:

    راستی اینقد هول شدم یادم رفت منزل نو رو تبریک بگم.. خوب چیکا کنم یه کم خیلی دیره؟؟؟ متبرک باشی..

  9. caliope Says:

    پریسان کوووو…؟؟؟
    از اول تا آخر میخوام…
    میخوامش شبایی که ماه اونور آسمونه


پاسخی بگذارید

