Melpomene

TheFirstGodessWhoWantedToBeACafettiera!!

::FourtyEiQt:: سپتامبر 20, 2008

Filed under: Uncategorized — Melpomene. @ 1:35 ق.ظ.

من وقتی میگم که عاشقش شدم راس میگم. نمیدونم چرا نمیفهمید.

پی نبشت: گاهی فک میکنم همه، پرستارای عوضی تیمارستانین که من توش بستریم.

شما بیخودی لبخند میزنین . من میفهمم که میخاید بگید من مریضم. بعضی اوقاتم میخاید داد بزنید که تو هیچ مریض نیستی بیخود ازین فکرا نکن که افکارت پیچیدس.

اما نمیفهمید که پیچیده نیس. سادس! خیلی .عادت دارین که چیز های ساده رو نفهمین.

 

4 Responses to “::FourtyEiQt::”

  1. تاکسی Says:

    ببین اینجوری نگو ناراحت میشم، من یکی که حداقلش دکتر این بخشم و رئیس البته، بقیه به خودشون مربوطه چین…

  2. توی همین سادگی هم گیج می زنیم
    سختش نکن

  3. ديوا Says:

    خب ما عادت به ساده فهمي نداريم شما پيچيده بگو . ها ؟!

  4. opium Says:

    دیونه ی زنجیری تا نبستمت به تخت و شوک الکتریکی بهت ندادم خودت آروم بشین یر جان


پاسخی بگذارید

