Melpomene

TheFirstGodessWhoWantedToBeACafettiera!!

::TwentyEYEeght:: ژوئیه 11, 2008

Filed under: خارج از محدوده — Melpomene. @ 11:54 ق.ظ.

چشمهایتان را قاب میکنم،برای نگاه نکردن هاتان.

و چشمهایم را توی گنجه»هیچ وقت» پنهان میکنید. برای نگاه های خیره ام.

من دوستشان دارم ،چشمهایتان را میگویم،پس چرا مخفییشان کنم؟

حتی هیچ نگفتم وقتی چشمهای پرتقالیتان رویاهایم را غصب کردند.

من با یا بدون شما به طرز شگفت انگیزی خوشبختم.حتی وقتی به معشوقهای جدی ترم میرسم(مثلا طبیعت) شما کاملا از جلوی چشمانم محو میشوید.

اما رویاهایم چیز دیگریند. چیزی شخصی، که شما با اعتماد به نفس کاذب همیشگیتان به گوشه های مخفیش هم راه یافتید.

این کارتان بی نزاکتیست یا هرچیز دیگر، من دوستش دارم.

 

7 Responses to “::TwentyEYEeght::”

  1. مَن هَمَش اینجا اول میشوم و حِسِ خوبی دارم!

    مخاطَبِ متن: شما که فرمودید به هیکل ِ بنده. حداقل بیشتر بگویید دوستت دارم لطفن!

  2. شيخ Says:

    درست فهميدى، اعتماد به نفسم كاذب است ولى جواب داده انگار!

  3. من با یا بدون شما به طرز شگفت انگیزی خوشبختم.
    خوش به حالت ژه. جدّی.

  4. osian Says:

    من با یا بدون شما به طرز شگفت انگیزی خوشبختم
    + اوهوم !

  5. شهاب Says:

    خوندن این مثل راه رفتن روی بنده
    انگار این تعلیقو دوس دارم
    این نوع نوشتن شاید هم نگاهی که نوشتن ازش متولد می شه حضرت G

  6. do0st dashtane to ham kazeb ast, shayd!


پاسخی بگذارید

