Melpomene

TheFirstGodessWhoWantedToBeACafettiera!!

::TwentyYouven:: ژوئیه 7, 2008

Filed under: Uncategorized — Melpomene. @ 4:23 ب.ظ.

صبح ها دست از پا دراز تر از خواب بیدار میشوم:

دیشب هم در خوابم نبودید.

 

7 Responses to “::TwentyYouven::”

  1. osian Says:

    پس راحت خوابيديم

  2. شيخ Says:

    بيشتر بخواب، من دير مى آم.

  3. Bingala Says:

    emtehanast dige. yekam dargiram

  4. مژده! مژده!!!

    آقا محسنو پیدا کردم!

    اینجاس، بیا برو ازش معذرت خواهی کن!
    ما محسن میخوایم یاااللللااا!

    http://codoin.wordpress.com/2008/07/07/bazaaar/#comment-1472

  5. حبف که من شما رودرباستی دارم وگرنه می گفتم صبح چیز چیز و چیز!

    باز که به خوابم آمدی مرتیکه

  6. تاکسی Says:

    بهانه دیگری برای خواب بیشتر پیدا نکرده اید گویا…


پاسخی بگذارید

