Melpomene

TheFirstGodessWhoWantedToBeACafettiera!!

::twelve:: مه 25, 2008

Filed under: Uncategorized — Melpomene. @ 7:09 ق.ظ.

من اسم داشتم. خوب هم بود.

 

9 Responses to “::twelve::”

  1. ديوا Says:

    پس اسم هم داشتي

  2. ژیلت Says:

    منم قبلا اسم داشتم. خوب بود.

    شما اگه روراست باشی همه چی حَل میشه. این محسن کیه؟؟؟؟؟

  3. خوب یا بدش رو من تایید میکنم ……… فهمیدی !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (

  4. من باب اون آدرسه و دعوت کردنه :
    آدرس نمیخواد که همین که بیای تو وبلاگ اومدی تو پارتی.. گرفتنش اینقدر سخت بود؟

  5. من نداشتم. بهتر بود.

    سر جد آقا فالگيره يه كاری كن اين محسن ها رو. شبا خواب محسن چارگوش می‌بينم.

    :G The Authorخو تخصیر من چیه؟ اصن این محسن فوضولو من چه بشناسم آخه؟هر کی فهمید این محسن چیه؟؟:|

  6. ویارها و اینها Says:

    بتول

    تویی؟

    کجا بودی با وفا؟؟

    *******************

    یعنی من کشته ی اسمهای پستهاتم

  7. Pooria Says:

    اسم به این قشنگی که داری چشه ؟

  8. Leo Says:

    ما هم داشتیم گذاشتیمش کنار…!

  9. باد بردش… باد بردش… باد بردش… باد با خودش بردش…


پاسخی بگذارید

