Melpomene

TheFirstGodessWhoWantedToBeACafettiera!!

::TendaD:: مه 19, 2008

Filed under: Uncategorized — Melpomene. @ 9:13 ق.ظ.

توت های سیاه بالاترند. خیلی بالاتر از کال ها.

داد میزند:» آبجی آبجی…» به او که میرسد، ایستاده زیر درخت توت سیاه و به خیلی بالاتر ها نگاه میکند.

تو با یک پاکت پر از توت سفید شیرین از بالای خیابان آرام آرام می آیی.

پسر به خواهرش نگاه میکند . بعد روی جدول چندین بار میپرد و فقط سعی میکند که سیاه ها را پچیند. شاید نگاهش از لای این همه برگ به آنها برسد، اما دستش به بیش از کال ها نمیرسد.

دختر بچه داد میزند:»اون سیاهه؟ … من ازون سیاهاشو دوس دارم». و برادرش را که نگاه میکند میفهمد چیزی نگرفته ؛ هیچ نمیگوید و دوباره دنبال هم میدوند.

تو، مرد پنجاه و هفت ساله ای هستی که خیال خوشحالی دختر بچه هشت ساله  وادارت میکند با همان پای ناقصت روی جدول بپری و یکدانه، فقط یکی توت سیاه بچیینی .بعد دست من بدهی و من تا کوچه بعدی دنبال دختر و برادرش بدوم.

 

11 Responses to “::TendaD::”

  1. Leo Says:

    خوندم و لذت بردم اما نظر ندارم فقط لذت بردم !

  2. ميخوام قلو كنم برم بالای بالا توت بخورم برگردم.

  3. tookaa Says:

    زندگی .. با شکوه و زیباست ..

  4. شهاب Says:

    سلام ملپی
    به جرات بگم این یکی از بهترین پست هاته و کلا من که خیلی حال کردم
    شاید کمی فقط پرداخت بیشتری می خواد که دیگه عالی شه
    خیلی خوب بود

  5. ديوا Says:

    من اينجا رو ديگه دوس ندارم هر بار ميخوام كامنت بذارم يه غري ميزنه

  6. Ms.Alas Says:

    يك مرد كه من عاشق عاشقونه زل زدن به اون توتاي سياه چشماشم …. يه مرد

  7. Leo Says:

    بیماری نیست ! استفاده از عقله …
    کاش ما هم توانایی داشتیم از خودمان حمایت کنیم !

  8. ژیلت Says:

    خوشحالم که حس میکنم منظورتو فهمیدم.

    من-یه بار- درخت توت- پشتِ بام- پشتِ سر-بی درد-5دیقه-بی دار- 3متر-هیچ.

  9. eq Says:

    لحظه های بی خاطره یعنی لحظه هایی که وجود نداشتند.


پاسخی بگذارید

